Monday, March 8, 2010

UjuNG MGu YAng AGak Penat..:P

uH..atlas ilang jugak ase tension aku duk ngadap seimen je..walaupon masih berlambak, tp aku xdela cam nak makan org jeh kan..heheh...

mASe aku nAk smpai shah alam, pas je masuk tol shah alam tu,m aku ternampak xcident...
hurm,...dgr mokcik sebelah aku cakap, sorang mak dgn anak dier...aku agak2 lam umo 7 tahun kot..due2 meninggal...innalillah....aku igt nak snap pic..tp sebab duk ketaq pala lutut aku..xjadi aku nak snap...

sebabkan bus cam lambat siput...aku, adah n kaknor gile lapa...seb bek aku ade masak nasik goreng...cea!~~~hubby mithali...hehehehe..tp mlm ni cam plan nak g uptown, tp sebb penat sgt2, so rest je kot...

hubby aku plan sumting utk aku...
pergh...vangga aku..aku dibawa ke sunway pyramid...
aDeh...cam peghak je aku niyh (peghak lam bahasa perak mean jakun aka perasan aka terruj dan seangkatannyer...heheh)
aku yang teruja!~~


tp mula2 igt nak g men kat sunway lagoon..
memandangkan aku niyh dah cukup itam manis (hahah..lempang kang aku....pasan pulak)...
aku cancel plan nak men2 kat sane...then kunun nak g ice skating...tp coz hubby aku maleh nak layankan aku, terpksa lah aku wat muke seposen, xnak men...CiS!~~~1st tyme wo..aku nak g men sume tu..tp xdpt..xpe aby, syg akan igt pai bebile...:(

tp xpe...
sebabkanmuke seposen aku tuh...dpt jugak aku tgk movie...
pergh!~~pada aku siyes NIYANG RApik tu seram..
hahah....bile teringt balik, igt yg aku tumpahkan SATU BEKAS POPCORN..diulang..SATU BEKAS..abes aby aku mandi popcorn...mamat sebelah die pon kene...hahaha..padan muke korang...

movie dah abes...so nak gerak balik...sebab dah lewat..maklumlah..nek komuter je...nak nek moto sumpah i tammo..ape??nak tambah kehitaman ku lagi kew???lalalal


then aku abeskan xtvt malam aku dengan tido!~~~hahah..kunun nak g uptown..tp sebab berasa sungguh penat..aku tido lagi bagus!~~~

p/s--> paling xbes tgu member aku balik....lalalla...bukan ape...bawak anak org jalan2 tempat org...riso pulak kalu xbalik2..jd nape2 kew...hehehe(nak kawan baik yang take care cam aku, carilah aku..hahaha)

No comments:

Post a Comment